poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Liebster Blog Awards

Dziękuję z całego serca mojej ukochanej córce Julii za tą nominację, oraz motywację, gdyż bez niej mój blog nigdy by nie powstał.

Ulubiony zwierzak?
Koń
Czy uważasz, że z uwagi na swój wiek, powinnam zrezygnować z pisania?
Uważam, że na pisanie nigdy nie jest za późno.
Czy jest aktor, którego kochasz?
Jestem już na to za stara, a poza tym jestem mężatką, takie prawo przysługuje nastolatkom.
Z kogo bierzesz przykład?
Jestem indywidualistką, nigdy nikogo nie próbowałam naśladować.
Kiedy zaczęłaś pisać?
Kiedy miałam 15 lat.
Ulubiona piosenka?
Ich troje - "Idiota"
Wymarzony dom i mąż?
Mam cudowny dom i ukochanego męża.
Ulubiony kamień?
Topaz.
Lubisz matematykę?
Nienawidzę, to moja stopa achillesowa.
Najpiękniejsze imię żeńskie i męskie?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam.
Jaki najbardziej lubisz styl?
Jestem tradycjonalistką. 


Nominuję:



Moje pytania:

1. Twój ulubiony kolor?
2. Co cenisz w ludziach?
3. Czego nie lubisz?
4. Twój sposób na chandrę?
5. Ulubione zajęcie?
6. Jaki powinien być najlepszy przyjaciel?
7. Jaki rodzaj książek najchętniej czytasz? 
8. Jakie jest Twoje największe marzenie? 
9. Co Chciałabyś robić w przyszłości?
10. Ulubiona marka samochodu?
11. Co byś zrobiła Gdybyś wygrała w toto-lotka?


Pozdrawiam wszystkich blogerów, zwłaszcza moją córkę :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz